Digitális marketing

Digitális termékek arcnélkül – mit érdemes készíteni és hogyan vágj bele?

Ha hallottál már a passzív jövedelemről, tuti eljátszottál a gondolattal: „Mi lenne, ha egyszer létrehoznék valamit, ami pénzt hoz akkor is, amikor alszom?”
Na, a digitális termék pont ilyen. És a legjobb? Nem kell hozzá sem kamera, sem arc, sem állandó posztolgatás.

Ez a bejegyzés azoknak szól, akik szeretnének valami értékeset adni, de nem feltétlenül maguk köré akarják építeni a márkájukat.

Mi az a digitális termék?

Egyszerűen fogalmazva: egy tudásból, tapasztalatból, kreatív ötletből született, letölthető vagy online használható anyag.
Olyan dolog, amit egyszer elkészítesz, aztán újra és újra eladhatod. Nem kell hozzá fizikai raktár, sem postázás.

És a legszebb? Nem kell hozzá arc. Elég az érték.


Mit tudsz készíteni arcnélküli márkaként?

Íme néhány ötlet, amik működnek – akár névtelenül is:

📒 1. Munkafüzetek, tervezők, önismereti anyagok

📚 2. E-bookok

📊 3. Sablonok

🎧 4. Hanganyagok, meditációk, mini podcast-sorozatok

🎓 5. Mini tanfolyamok, videósorozatok (arc nélkül!)

🎓 6. Adj tudást! Tanítsd meg a vásárlóidat hogyan tudnak a digitális marketinggel pénzt keresni

Ne várd meg, míg „készen állsz”. Senki sem érzi magát teljesen késznek, amikor elindul. A digitális termékek egyik legnagyobb előnye az, hogy kicsiben is elkezdheted, és útközben finomíthatsz rajta.

Ismertető a digitális marketingről: Ismertető: mi a digitális marketing?
Termékek amik segítenek az elindulásban: Termékek

Szólj hozzá

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük